Od Dan- C.D. Arran'a


- No i wszystko jasne - powiedziałam wyciągając kartkę i dopisałam "21" w rubryczce "Wampiry".
- Co robisz? - spytał patrząc na kartkę.
- Dodaję cię do mojej listy numerze 21. - oznajmiłam
- 21? - powtórzył
- Jako 21 przyjechałeś do akademii, ponieważ czasami jestem ostrożna do bólu nie wpisuje imion ani nazwisk,
- To na jakiej zasadzie wiesz kto jest kim? - chyba zaczęło go to interesować.
- Każdy ma numer, każdy ma swój, niezmienny i stały.
- Czekaj ja naliczyłem 22 uczniów, po mnie przyjechały 2 osoby więc jak to możliwe że mam 21?
- Tak jak mówiłam każdy dostaje niezmienny numer, nawet jeżeli odejdziesz numer nie znika, bo wciąż jesteś na liście tylko jesteś skreślony, a zanim ty przyjechałeś, ktoś wyjechał. - powiedziałam
- A więc co zaznaczasz na tej liście? -spytał zmieniając temat.
- Kto jest kim, inaczej kto należy do jakiej rasy.

(Arran?)

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Od Dan- C.D. Imogen

Nowa uczennica- Nula Athern