Od Imogen- C.D. Rosalie

Trochę mnie tym uspokoiła, ale wolałam, żeby zaspokoiła glód. Po kilku minutach namowy ruszyła poszukać posiłku. Nie bedę ukrywać- poczułam ulgę.
Postanowiłam się przejść po szkole. Gdy znalazłam bibliotekę przerwałam zwiedzanie. Wybrałam książkę i poszłam do pokoju wspólnego.
Nie wiem jak  długo siedziałam zatopiona w lektórze, kiedy wrociła Rosalie.
-Cześć. Najedzona?
-I to jak-powiedziała z uśmiechem.
Wygladała o wiele lepiej niż w tedy gdy widzialam ja poraz ostatni- nabrała rumieńcw i wyraźnie tryskałą energią.
 -Co czytasz?-spytała gdy przysiadła na oparciu jednego z foteli.
-Jakieś dzieło historyczne. Muszę przyznać, że nie wiele z tego zrozumiałam, ale w bibliotece nie ma zbyt wiele ciekawych dzieł.
Roześmiała się betrosko.
-To może odłożysz to grube tomisko i się ze mną przejdziesz? Nadal nie obejrzałam szkoy.
-Z przyjemnością.
Położyłam książkę na stolik i za Rosalie wyszłam z pokoju.
<Rose?>

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Od Dan- C.D. Imogen

Nowa uczennica- Nula Athern