Od Kiry- C.D. Halie


[...]
Zamrugałam i szybko odsunęłam się od niego o krok.
- Przepraszam za wbicie pazurów... - powiedziałam cicho, pochylając głowę i poruszając do tego lekko swym ogonem. - Tak to prawda, że spędziłam już tu trochę czasu, więc jakbyś czegoś potrzebował to daj zanć. - podniosłam głowę i mrugnęłam do niego. Niedbałym ruchem odgarnęłam ciemne kosmyki włosów opadające mi na twarz i uśmiechnęłam się do chłopaka. - A więc, Rav, jak ci się podoba w tym przerośniętym labiryncie, o różnych dziwnych przeszkodach? "Przeszkody" czytaj "uczniowie". - dodałam, gdyż nie byłam pewna czy złapie aluzję. - Niestety dla ciebie faktycznie mogę często na ciebie wpadać, ponieważ nie potrafię za dużo czasu spędzić w jednym miejscu, wśród tych samych osobników... - prychnęłam. - A...no i oczywiście mi też możesz zadawać jakieś pytania jeśli chcesz...
Warknęłam pod nosem.
- Za dużo mówię, wybacz.

<Rav?>

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Od Dan- C.D. Imogen

Nowa uczennica- Nula Athern