Od Felix'a

Wyszedłem po lekcjach na dziedziniec. Z grubsza nic ciekawego. Zobaczyłem jakąś dziewczynę siedzącą pod murem co było dość dziwne biorąc pod uwagę, że ławki były puste. Poszedłem do niej moim zwyczajem i siadłem koło niej. 
- Co tam piszesz?
- Nie ważne - odpowiedziała sucho 
- jakby było nie ważne to bym o to nie pytał - zauważyłem
- Dla ciebie ważne, dla mnie nie - odpowiedziała 
Objąłem ją ramieniem. 
- No powiedz - uśmiechnąłem się 
Wbiła mi pióro w rękę na wylot, po czym je wyciągnęła, na co ja się lekko skrzywiłem. Rana szybko zarosła. Zabrałem rękę. 
- Tak właściwie to jestem Felix - powiedziałem
- Rose - rzuciła krótko po czym zamknęła notes. 


< Sorka Rose ale więcej z początku RPG nie pamiętam xD napiszesz d.c.?>

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Od Dan- C.D. Imogen

Nowa uczennica- Nula Athern