Od Amelii d.c. Felix'a

- Wszędzie trzeba uważać...- uśmiechnęłam się.
Weszłam za nim na most, wydawał się być stabilny. Rozejrzałam się. Było tu całkiem ładnie. W około drzewa i odbijający się zachód słońca w tafli wody. Zawsze uwielbiałam takie widoki oglądać, a co dopiero na żywo. Patrzyłam z zapartym tchem na kolory odbijające się na wodzie. Właśnie takie chwile pomagają mi się oswajać po trochu z tym miejscem i nowym, zupełnie innym życiem. Teraz wiedziałam, że lepszym. Szkoda tylko, że dowiedziałam się o tym tak późno. Dobrze jednak, że w ogóle.
- Czy tylko ja uwielbiam tą porę dnia?- zapytałam, jakby samą siebie, a jednak i Felix'a.
Zaczynałam się przyzwyczajać do obecności tego chłopaka, bo jak na razie to tylko z nim rozmawiam. Eh...

< Felix? >

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Od Dan- C.D. Imogen

Nowa uczennica- Nula Athern