Od Felix'a d.c. Yui

- Musisz bardziej uważać na to co robisz, nie wytwarzać tylu emocji, moce na to reagują - mruknąłem wstając z parapetu
Kiwnęła głowa.
- Jesteś wampirem - powtórzyłem
- t...tak.... - powiedziała niepewnie jąkając się lekko jakby czegoś obawiając
- Pij krew regularnie, ale nie za często bo moc może świrować - powiedziałem wstając
- Ale.... - urwała
- W lesie jest dużo łowców, chcesz mogę iść z tobą i ci jakiegoś złapać, jeśli nie to poznam cię z Arran'em, on tutaj handluje krwią. W najgorszym wypadku, ja ci mogę dać - powiedziałem
Na ostatnie się wzdrygnęła.
- Ty? - zdziwiła się
- Krew i rany regenerują mi się dziesięć razy szybciej niż normalnego człowieka. Nawet tego nie poczuję - powiedziałem
Wstałem i przeciągnąłem się.
- I...., mogę cię prosić kiedy chcę? - zapytała
- Nom.., raczej tak - kiwnąłem głową raczej obojętny

< Yui?>

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Od Dan- C.D. Imogen

Nowa uczennica- Nula Athern