Od Yui d.c. Felix'a

-Chce tobie pomóc-odparłam trzymając go za rękę i ciągnąc w stronę drzwi. Zeszliśmy na dół kierując się do biblioteki.
-Gdzie idziemy?-zapytał się,a ja go nie puszczałam.Spojrzałam mu prosto w oczy,które były czarne.
-Do biblioteki, żeby znaleźć coś na klątwę.
Weszliśmy szybko do biblioteki, której nie było nikogo.
-Czy możesz tu na chwile zostać?
-Nie.Pomogę tobie..
-Przykro mi,ale nie w takim wstanie - odparłam zmuszając go żeby usiadł. Nagle poczułam ciepło od niego i bicie serca.
-Yui...
-Zaraz przyjdę.
Szybo pobiegłam do regałów szukając odpowiednich książek,ale nic.
Biegałam w tę i we w tę.Aż w końcu znalazłam książkę ,,Bonum et malum'' ,czyli ,,Dobro i zło''.


Zaczęłam szukać informacji. Przerzucałam strony szybko patrząc uważnie na wszystko.W końcu znalazłam rozdział 25 ,,Ceguera oscuro'' - Ciemna ślepota.Dobrze, że się uczyłam pilnie hiszpańskiego.

Ojos oscuros como el cielo de la noche, que aparece en el aullido lleno księżyca.Wilki, aviones volando en sangre lo wodospat.
! Protégenos luna sangrienta! Protégenos elementos! Combine con cada otra persona Uzdrówcie que era zraniona.Uzdrówcie que ella encontró una maldición sobre siebie.Klątwa se destruye.
Fuego-aislar nuestros cuerpos y decir a nuestros enemigos.
Agua-Dajna ti mismo un poco para limpiarlo.
Tierra favor ... limpiarlo ...
-Aire de limpiar sus ojos y heridas ... Ten piedad de nosotros
Salud venga! Sé elementos graciosos, y! Que Luna ayúdame im.Wasza hija / hijo pidiendo hijos pomoc.Wasze pedir ayuda! Dad gracias a ti ... Ochroniłeś que ... Gracias por su ayuda ... Ahora puede volver a la sus asuntos ...

-Felix znalazłam! Klątwę można zdjąć!


<Felix?>

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Od Dan- C.D. Imogen

Nowa uczennica- Nula Athern