Od Creo- C.D. Imogen


-Więc dokąd idziemy?-spytałam
-Nie mam ulubionych miejsc. Wszystko mi jedno.
-Hmm... więc może jezioro? Ciekawa jestem jakie stworzenia tam żyją.
-Możemy. Nie widziałam jeszcze tamtejszych stworzeń.
Po wyjściu z akademii szłyśmy przez oazę wodospadów. Było tam cicho i spokojnie.
-Imogen?
-Hmm?
-Tu też żyją jakieś niezwykłe stworzenia?
-Chyba nie. Ale za to są rzadko spotykane rośliny. Na przykład ta- wskazała małą roślinkę umieszczoną na drzewie. Spróbowałam ją dotknąć ale wtedy usłyszałam głos:


-Lepiej tego nie rób-zza krzaków wyszła Yuzu.
-Czemu?
-Ten kwiat wydziela truciznę. Jeśli chcesz być jutro żywa to lepiej go nie dotykaj-wytłumaczyła. Cofnęłam rękę.
-Idziesz z nami nad jezioro?-zapytała Irinę, Imogen
-W sumie czemu nie.
W trójkę ruszyłyśmy w stronę jeziora rozmawiając o chłopakach.
(Imogen, Irina?)

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Od Dan- C.D. Imogen

Nowa uczennica- Nula Athern