Od Rosalie -C.D. Imogen


-Co teraz masz? -zapytałam
-Zielarstwo, a ty?
-Łucznictwo. Spotkamy się później?
-Ok. Spotkajmy się na dziedzińcu. -powiedziała.
-Dobra! -Krzyknęłam przez ramię i pobiegłam najszybciej jak mogłam na lekcję.
*Po lekcji*
Zgubiłam się! -pomyślałam rozbawiona.
Otwierałam kolejne drzwi coraz szybciej. W końcu znalazłam!
-Przepraszam za spóźnienie, ale się zgubiłam. -powiedziałam i spóściłam wzrok. Gdybym mogła to bym się zarumieniła.
Imogen zaśmiała się.
Nagle powiał wiatr z zachodu. Napiełam wszystkie mięśnie, a potem jęknęłam.
-Co się stało? -zapytała Imogen.
-Łowcy wampirów.-wyszeptałam.-Czas na polowanie.
Moje oczy ciskały błyskawice, pozwoliłam by instynkt zawładną miom ciałem i wybiegłam z Akademii.
<Imogen co się później stało?>

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Od Dan- C.D. Imogen

Nowa uczennica- Nula Athern