Od Andreasa- C.D. Karoliny


Choć chciałem tylko sprawdzić co tak naprawdę czuję do Karoliny,po paru sekundach,paru chwilach stałem się jak narkoman,a ona moją używką.Całując ją coraz dłużej i namiętniej,zaciągałem się w niej bardziej i bardziej,aż nie było już wyjścia by przestać.I nie zważałem na to,że leżeliśmy na łóżku.Chciałem tylko smakować w jej ustach,móc ją dotykać i co najważniejsze,czuć ją przy sobie duchowo i cieleśnie.Objęła mnie nogami w biodrach.Zdawało się,jakby czas nabrał prędkości,a my pożądania do siebie.Wszystko działo się tak szybko.Zaczęliśmy ściągać z siebie ubrania,a każda chwila oddana na to była dla mnie odwykiem od narkotyku zwanym "Karolina",a kolejne,nawet krótkie zbliżenie ulgą.
Z nieco niecierpliwymi szarpnięciami rozpiąłem guziki od jej koszuli,a potem gładko zjechałem dłonią po jej ramieniu i tym samym zdjąłem ją z niej.Daliśmy się porwać uczuciom i instynktom.Tej nocy Karolina była jedyną,której pragnąłem,jakby stała się dla mnie czymś w rodzaju fetyszu.I tej upojnej nocy bardzo się do siebie zbliżyliśmy,a słowa okazały się być zbędne,by to okazać............



{Karolina cd?}

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Od Dan- C.D. Imogen

Nowa uczennica- Nula Athern