Od Brayan'a- C.D. Hiukset

Całowaliśmy się jeszcze przez dłuższy czas. Tęskniłem za nią i chciałem to okazać- przynajmniej w taki prymitywny sposób.
Znów wylądowaliśmy na łóżku  jednak tym razem nie stało się nic co zakłóciło by naszą chwilę wytchnienia. Chwilę razem.
-Hiukset- wyszeptałem w jej usta.
-Tak skarbie?
Oboje byliśmy zdyszani i mówienie przychodziło nam z trudem.
-Śpij.
-Co?
-Śpij. Inaczej nie wiem czy dam radę się powstrzymać.
-Większość mężczyzn wykorzystała by okazję.
-W takim razie powinnaś się cieszyć, ze trafiłem ci się ja- odparłem całując ją czule.
Roześmiała się.
-I tak była bym zadowolona.
- Z pewnością- zapewniłem.- ale teraz już śpij. Jesteś zmęczona.
Jakby na potwierdzenie moich słów ziewnęła szeroko. Wtulona we mnie powoli usnęła.
<Hiukset?>

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Od Dan- C.D. Imogen

Nowa uczennica- Nula Athern