Od Graves'a C.D Yui

-Graves, miło mi-Wyciągnąłem do niej dłoń, a ona niepewnie ją uścisnęła.
-Mi też. To gdzie są te pokoje?-Zapytała się mnie
-Chodź-Pociągnąłem ją lekko w stronę wolnych pokoi. Po pięciu minutach byliśmy na miejscu.-O to wolne pokoje.-Pokazałem jej gestem dłoni korytarz z wolnymi pokojami
-Dzięki.
-Spoko, do usług.-Dziewczyna ruszyła w stronę jakiegoś pokoju-Poczekaj chwile.
-Hm?-Odwróciła się
-Nie wiesz, gdzie mogę kupić kota?-Zapytałem się jej
-Spróbuj szczęścia w sklepie zoologicznym-Powiedziała i weszła do pokoju-Jeszcze raz dzięki!
-Ja też dziękuję-Ruszyłem w stronę zoologicznego.
Byłem na miejscu po 10 minutach. Wszedłem do środka i się chwilę rozglądałem, zanim znalazłem kotka ukrytego za jakimiś kartonami. 
Zapłaciłem i wyszedłem z kotkiem na rękach. W drodze powrotnej minąłem się ze swoją współlokatorką. Chyba mnie nie zauważyła, bo nic nie mówiła. Poleciałem do pokoju. Wbiłem do środka przez okno, które było uchylone.
-Słabe zabezpieczenia...-Mruknąłem cicho sam do siebie
Położyłem kotka na jej łóżko i usiadłem na swoim. Wyjąłem cały sprzęt do tatuaży i zacząłem sobie robić tatuaż na ręce. Po dziesięciu minutach był całkowicie skończony.
Gdy chowałem sprzęt do torby pojawiła się czyjaś głowa w drzwiach.'Jak zwykle nie dadzą mi posiedzieć chwili w głupiej ciszy...'


(Dokańcza ten kto mi przeszkodził w chowaniu sprzętu :P)

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Od Dan- C.D. Imogen

Nowa uczennica- Nula Athern