Od Andreas'a d.c. Karoliny

A jednak. Nie wiem, jak to możliwe, ale się zakochałem, tak sam z siebie, a nie, że na przykład musiałem, czy coś podobnego, o nie, to na pewno nie.
 Ja chyba po raz pierwszy czuję do kogoś prawdziwe uczucia. A mówili, że skoro jestem dzieckiem króla zła to nie potrafię nawet udawać żalu.
 Ciekawe, co by teraz powiedzieli. Byli ci, którzy sądzili, że nawet nie wiem, co to miłość i byli tacy, co przestrzegali mnie przed tym uczuciem. Jak przypominam sobie słowa mojego przyjaciela z poprawczaka, to nie mogę uwierzyć z kim kiedyś spędzałem wolny czas. Cały czas powtarzał mi jedno zdanie: "Nie zakochuj się, bo miłość to tylko bezsensowna ekstaza, a kobiety służą tylko do jednego......"
 Jakbym go znów spotkał, bądź usłyszał to dałbym mu pięścią w pysk.
 Każda dziewczyna jest wyjątkowa, tylko trzeba poszukać trochę i wtedy znajdzie się swój 'ideał'. Ja już swój znalazłem. 
 Leżała wtulona we mnie jak tatuaż. Czułem bicie jej serca przy moim i jej ciepły, wolny oddech na szyi. Przytuliłem ją do siebie, opiekuńczym dotykiem pogłaskałem po głowie, z czułością pocałowałem w czoło o wyszeptałem jej do ucha:
-Kocham Cię.

{Karolina cd :3?}

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Od Dan- C.D. Imogen

Nowa uczennica- Nula Athern