Od Felix'a d.c. Mai

Po chwili bezczynnego siedzenia zacząłem mruczeć zaklęcia, za co ciągle uderzał we mnie piorun z wody albo którejś ze ścian. Bolało, nawet bardzo, ale nie przestawałem. W końcu woda rozbłysła i bariera pękła jak bańka mydlana. Z niechęcią wskoczyłem do wody. Wypłynąłem z jaskini, na szczęście zaklęcie jeszcze działało. Po chwili zobaczyłem Mai, z całym tabunem na ogonie. Zakląłem pod nosem i rzuciłem w nie zaklęciem. Lekko pociemniało mi przed oczami ale na chwilę. Szybko się otrząsnąłem. Prawie dostałem włócznią w bok, ale tego uniknąłem i teleportowałem się do Mai.
~ Tak, tak, później mi przywalisz - przekazałem jej telepatycznie i pokazałem w kierunku powierzchni ~Jak wypłyniemy
Zrobiłem osłonę, by ich czary nie dosięgnęły nas. Na szczęście magia demonów jest pod względem walki i obrony mocniejsza. Po chwili byliśmy już pod powierzchnią. Prawie nas doganiali.
- I co teraz? - zapytała Mai
- Daj rękę - powiedziałem
- Co? - zdziwiła się
- No daj! Nie ma czasu się kłócić! - powiedziałem
Podała, złapałem ją i szybko mamrocząc zaklęcie teleportowałem nas pod brzeg, gdzie byliśmy wcześniej.
- Odczarujesz mnie w końcu? - zapytała
- Jasne - kiwnąłem głową
Zaklęcie było dość długie, ale po wypowiedzeniu woda rozbłysła i Mai była sobą. Podałem jej rękę pomagając wyjść z wody. Odsunęliśmy się odruchowo z pomostu na trawę. Zwaliłem się na nią ciężko, całkiem wycieńczony.
- A tobie co? - zdziwiła się
- Wiesz ile zaklęć musiałem wypowiadać, jestem wykończony - powiedziałem i oparłem się o drzewo
- Przesadzasz - powiedziała siadając na przeciwko, jakieś 2 metry ode mnie.
- Prawie wyczerpałem limit - burknąłem
Nagle z wody wynurzyła się syrena, zerwałem się na równe nogi, mimo wszystko
- To tylko ja - powiedziała dość cicho
- Szi? - zapytała Mai
- Tak, przepraszam was za to - mówiła dalej
- Próbowali nas zabić, więzili pod wodą, zamykali po klatkach, a ty nas przepraszasz? - zapytałem o dziwo spokojnie
- Ja... - nie dokończyła bo się rozpłakała
- I co żeś zrobił? - zapytała Mai
Wzruszyłem ramionami.

< Mai?>

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Od Dan- C.D. Imogen

Nowa uczennica- Nula Athern