Od Damiena- C.D. Haile


- Więc to jest Akademia. Jest tu dużo pomieszczeń. Ale najpierw pójdzmy do sekretariatu po twój plan lekcji. - poszliśmy do sekretariaru a tam pani zajmująca się Administracją wszystko nam wytłumaczyła.
-Więc to jest twój plan lekcji- podałem go Haile'owi- A to klucze do pokoju. Będziemy mieli razem pokój. A na każdą lekcje musisz mieć zeszyt i książkę. Twoje książki są w pokoju.
-Aaa... Fajnie że mam pokój z kimś kogo znam.
-A teraz oprowadzę Cie po szkole- oprowadziłem go po szkole. Dużo gadaliśmy. - A to jest nasz pokój, to jest twoje łożko, szafa i biurko- pokazałem mu wszystko po kolei- W biurku są książki. A to są drzwi do lazienki- wskazałem na brązowe drzwi ktore znajdowały się między dwiema szafami- Tutaj masz regał z książkami których możesz najbardziej potrzebować do nauki. A to jest mój laptop- pokazałem mu ruchem ręki czarnego laptopa który leżał na moim biurku- Ale możesz śmiało z niego korzystać...
<Haile?>

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Od Dan- C.D. Imogen

Nowa uczennica- Nula Athern