Od Dan- C.D Lyiacon


- Geniusz... - uśmiechnęłam się chytrze - " Ty też nie lepszy, odblokowałeś podświadomość"
- Co? - zapytał na głos
- Myślisz, że dlaczego świadomie blokuje tylko część myśli,- patrzyłam na ścianę na przeciwko- każdy kto chce wejść do umysłu innych musi "odblokować" swoje, niestety, czasem również podświadomość, czyli to co najbardziej chcemy ukryć, bo jeżeli nie chcemy...
- o czymś myśleć, myślimy o tym cały czas - mrukną.
- Zgada się. - kilka chwil milczenia.
- Czy ty....? - zaczął
- Nie, zobaczyłam tylko to co sam mi przesłałeś, i nie martw się, uważam,że jeżeli nie chcesz żeby inni wiedzieli to nie powiem słowa na ten temat, dopóki mi nie pozwolisz - zamknęłam książkę.
- A mogę wiedzieć co ja ci pokazałem? - powiedział cicho.
-Pokazałeś mi przemianę i kilka skrawków z przeszłość. Co powiesz na pakt milczenia?
- W sumie... Ale skoro nie blokujesz swojego pochodzenia to czemu to...
- Ukrywam? bo w sumie sama nie jestem go pewna. No i nie powiedziałeś mi jeszcze czy mogę nazywać cię Lykon, wiesz słaba pamięć do imion.
<Lyiacon?>

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Od Dan- C.D. Imogen

Nowa uczennica- Nula Athern