Od Kiry- C.D.Vanti


- Było fajnie, ale nie masz nic przeciwko temu, że pójdę teraz pobyć trochę sama? Muszę coś sprawdzić. - powiedziałam do Vanti
- Jasne. Do zobaczenia. - odparła
- Pa. - rzuciłam i popędziłam do swojego pokoju. Zamknęłam za sobą drzwi i podeszłam do lustra. Przyjrzałam się dokłądnie swojemu odbiciu. Moje źrenice na chwilę zmieniły kolor na czerwony. Tego się obawiałam. Gdy znów stały się czarne odetchnęłam z ulgą. Jednak nie jest tak źle jak myślałam. Z szafy wyjęłam granatową bluzę z kapturem. Założyłam ją i naciągnęłam kaptur na głowę. Mimo, że wiedziałam, iż tutaj nie muszę się ukrywać byłam do tego przyzwyczajona i wolałam się tego trzymać. Znów zajrzałam w lustro. Kaptur rzucał cień na moją twarz, a grzywka opadła mi na jedne oko. Westchnęłam i uśmiechnęłam się lekko. Zadowolona z efektu wyszłam z pokoju i swoje kroki skierowałam ku bibliotece. Prawie biegłam. Do biblioteki wpadłam jak burza, co nie uszło uwadze uczniów, którzy tam się znajdowali. Minęłam ich szybko, ze wzrokiem wbitym w podłogę. Usadowiłam się w kącie biblioteki i rozłożyłam przed sobą książkę zatytułowaną: "Magiczna broń i jej właściwości". Czułam na sobie czyjś wzrok, ale starałam się to zignorować i skupić na lekturze. Cały czas nerwowo stukałam palcami w blat stoliku. Po chwili kątem zauważyłam, że ktoś nade mną stoi. Wstrzymałam oddech i zamarłam w bezruchu.
<Ktoś chce kontynuować?>

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Od Dan- C.D. Imogen

Nowa uczennica- Nula Athern