Od Imogen- C.D. Likeshine

-Nic się nie sta...ło- zająknelam się widząc kto na mnie wpadła. Dziewczyna( tak stwierdziłam po stroju i głosie) miała zieloną sierść, długie szpiczaste uszy i piękne, wielkie niebieskie oczy. Chyba nie wspomnialam jeszcze o dziobie.-Ja..
-Wszystko w porządku?-spytała zaniepokojona.
-Tak. Tylko, że ja..Ja nigdy...
-Tak?
-Nigdy nie widziałam kogoś takiego jak ty-wypaliłam.
Nie wydawała się być tym urażona. Możliwe, że poczuła nawet dume ze swej wyjątkowości.
-Jestem Gryffenem. To żadka rasa.
-To wyjaśnia..wszystko-powiedziałąm niepewnie.- Jestem Imogen.
-Likeshine.
-Miło mi.- Nadal byłąm skrępowana swoim wcześniejszym zachowaniem, ale jednocześnie poczułam sie..pewniej.- Ktoś oprowadziła cię już po szkole?
-Tak.Dyrektorka.
-Oh..
-Mam teraz zielarstwo. Możesz powiedzieć w którą strone muszę iść, żeby...
-Świetnie. Mam to samo, więc mozemy pójść razem.
<Likeshine?>

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Od Dan- C.D. Imogen

Nowa uczennica- Nula Athern