Od Kiary- C.D. Kiry


[...] Roześmiałam się uroczo.
- Skarbie, mnie nie okłamiesz. Tak, też zamierzam go zabić. Zawiązujemy spisek? - spytałam z rozbawieniem.
- Co? - była zaskoczona. Machinalnie przystawiła dłoń do skroni.
- Nie, spokojnie. Nie czytam w myślach. Nie tak dosłownie; to Charles włada nad umysłami. Ale ja czytam w oczach - powiedziałam tajemniczo.
- Co to znaczy?
W mgnieniu oka znalazłam się na niej, pochylając zmysłowo nad jej twarzą.
- To tajemnica - wyszeptałam. Po chwili bezdechu, roześmiałam się, podniosłam i pomogłam Kirze wstać. - Nie mogłam się powstrzymać.
- Zawsze tak robisz? - spytała z przekąsem.
- Cóż, nierzadko. Podobasz mu się.
- Co? Komu?
- Charlesowi.
- Dlaczego tak uważasz? - wydusiła.
- Jest... Specyficzny zachowaniem.
- Jest taki w stosunku do każdej dziewczyny.
- Tak. Ale jest coś w jego oczach, gdy patrzy na Ciebie.
(Kiro?)

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Od Dan- C.D. Imogen

Nowa uczennica- Nula Athern