Od Nuali


Stałam przed drzwiami Wielkiej Sali. Wkońcu odważyłam się i pchnęłam drzwi. Dumnym krokiem przeszłam parę metrów ,lecz kiedy poczułam na sobie wzrok 24 osób ,duma ustąpiła miejsca zmieszniu i lekkiej panice. Usiadłam w miejscu najbardziej oddalonym od uczniów. Po chwili przed każdym z nas pojawiła sie taca z posiłkiem. Zerknęłam na zegarek i stwierdziłam ,że to pora obiadu. Nie byłam głodna ,więc wyszłam. Za rogiem natknęłam się na dyrektorkę. Dała mi plan zajęć i klucz do mojego pokoju ,a potem odeszła. Udałam sie na poszukiwanie pokoju. Zawędrowałam na dziedziniec. Właśnie odbywała się tam lekcja szemierki ,prowadzona przez wysokiego blondyna z bliznami na twarzy. Usiadłam niezauważalnie na ławce po prawej stonie i z zaciekawieniem oglądałam walkę. Po paru minutach mężczyzna pokonał jasnowłosą dziewczynę ,która ze zrezygnowaniem siadła na ławce z lewej strony. Była moim przeciwieństwem. Ona z tego co wywnioskowałam nienawidziła szermierki ,a ja byłam jej uczona od dziecka i ją kochałam. Zauważyłam ,że po prawej stronie zostałam tylko ja.
-Ty -nauczyciel wskazał na mnie -Szpada ,miecz czy katana ?
- Szpada -odparłam. ''Nieco relaksu nie zaszkodzi'' pomyślałam. Weszłam na arenę ,nauczyciel rzucił mi broń ,którą zręcznie złapałam.
-Zaczynamy -powiedział ,przybierając pozycję do ataku. Zaczęliśmu walczyć. Gdy on atakował ,ja się broniłam i odwrotnie. Zadne z nas nie chciało sie poddać. Rywalizacja trwała dobre pół godziny ,ale nie czułam zmęczenia. Nagle poślizgnęłam się na kamieniu i upadłam na plecy z cichym jękiem. Było po walce i to ja przegrałam. Mimo to czułam się usatysfakcjonowana.
-To była dobra walka -rzekł ,pomagając mi wstać. Też tak uważałam. Nie licząc obolałach pleców ,oczywiście.
-Jesteś nowa? -spytał.
-Tak -odrzekłam ,a on pokiwał głową i odszedł. Ja także opuściłam pusty dziedziniec. Poszłam schodami na górę. Wreszcie znalazłam mój pokój. Uchyliłam drzwi i zdziwiona odkryłam ,że ktoś w nim jest. Tego kogoś widziałam na dziedzincu.
-Cześć ,to twój pokój? -zapytałam niesmiało.
< niech dokończy ktoś ,kto chce ze mną dzielić pokój >

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Od Dan- C.D. Imogen

Nowa uczennica- Nula Athern