Od Amielii d.c. Felix'a

Kiwnęłam głową.
- Nazwę tak, ale żadnego przedstawiciela jeszcze nigdy.
"Dla aniołów"... Do tej pory nie wiedziałam, jak bardzo się myliliśmy, we wszystkim, jak jeszcze mało wiedzieliśmy... Właśnie, ja teraz zaczynałam od poziomu zerowego. Muszę nauczyć się inaczej postrzegać poszczególne rasy, nie jako "złych". Będę miała na to dość dużo czasu... Z tamtym dniem umarłam inna "ja", gorsza. Ale czy aby na pewno gorsza? Może jednak nikt z nas nie mylił się w ocenianiu świata i to my byliśmy ci rozważni? Nie, tego na pewno już sobie nie będę wmawiała. Przecież to nie może być takie trudne.. Zdałam sobie sprawę, że się zamyśliłam. Nie wiedziałam, czy... właśnie, kto? Coś do mnie powiedział, więc rzuciłam obojętnie:
-Wiesz może gdzie mogę znaleźć dyrektorkę? Nie mam już siły i ochoty chodzić w kółko po tym korytarzu.

< Felix? >

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Od Dan- C.D. Imogen

Nowa uczennica- Nula Athern