Od Imogen- C.D. Dan

[...]
-Oh!-krzyknełam cicho gwałtownie sie cofając.-Przepraszam...Myślałam, że nie ma tu nikogo. Jesteś nowa?
-Tak, niedawno przyjechałam-powiedziała nieco oschle.
Zmieszłam się.
-Chciałam tu poczytać..-powiedziała wskazując książkę-Ale jeśli będę przeszkadzać mogę pojść gdzie indziej...
-To nie moja sprawa gdzie będziesz czytać, ale jeśli chcesz...Czemu nie?
-Jestem Imogen.
-Dan.
-Musiałaś dopiero co przyjechać, albo nieźle sie ukrywać. osób tutaj na razie jest niewiele, więc w wiekszosci się znamy. -powiedziałam z uśmiechem siadajac na fotelu.
-Raczej to pierwsze. Widziałam po drodze kilka osób, ale ty jesteś pierwsza z którą rozmawiam.
-Wow. Czuję sie wyróżniona.
Dan odwzajemniła mój uśmiech, ale nic nie powiedziała.
Otworzyłam ksiązkę i zagłębiłam sie w lektórze.
<Dan? Dokończysz?>

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Od Dan- C.D. Imogen

Nowa uczennica- Nula Athern