Od Karoliny- C.D. Andreasa



- To długa historia której nie chce ci opowiadać - powiedziałam i już chciałam odejść ale chwycił mnie za rękę
- Powiedz - powiedział patrząc mi w oczy
Widziałam że się go nie pozbędę więc siadłam na trawie patrząc w jezioro.
- Ja po prostu, po prostu nie chce zabijać ludzi. Nie wiem dlaczego, po prostu nie umiem. Nie umiem wypić z kogoś krwi. Nie wiem dlaczego po prostu nie umiem. Jakbym nie była głodna, nawet bym na krew nie patrzała. Ale no cóż...Wole krew w butelce, można sobie wmawiać że to oranżada. Wiem to dziwne wampir który nie umie pić krwi. - westchnęłam wstałam i zaczęłam iść w kierunku szkoły. Nie chciałam o tym gadać. To był mój problem który mam dość długo, praktycznie od urodzenia. Chociaż wszystko mi już jedno chce o tym gadać czy nie? Już mi wszystko jedno.

< Andreas?>

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Od Dan- C.D. Imogen

Nowa uczennica- Nula Athern