Od Rosalie


Następnego dnia kilka godzin przed pierwszą lekcją postanowiłam jeszcze raz wybrać się do lasu.
Szło mi się spokojnie, ale nagle coś zaszeleściło w krzakach.
Po chwili wyszedł z nich śliczny wilk.
Westchnęłam, ale zrobiłam jeden krok w jegi kierunku. On tylko machał ogonem. Więc śmiało do niego podeszłam i pogłaskałam.
Uśmiechnęłam się promiennie.
-Nie boisz się mnie. -wyszeptałam szczęśliwa.
Nie wiem ile tam z nim siedziałam, ale kiedy weszłam do akademii spotkałam Imogen.
-Gdzieś ty była? -zapytała mnie.-Ominełaś trzy lekcje!
-W lesie. -odparłam nie skruszona. -Spotkałam ślicznego wilka.
Uśmiechnęłam się i poszłam na następną lekcję.
Mam nadzieję, że ko jeszcze kiedyś spotkam, pomyślałam.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Od Dan- C.D. Imogen

Nowa uczennica- Nula Athern