Od Vanti- Akademia


Bardzo mi się podoba w Akademii, a szczególnie nauka o wiedzy tajemnej. Ale dziś coś poszło nie tak.
Kiedy wróciłam z lekcji Zielarstwa(Nuda) zauważyłam, że coś jest nie tak. Na podwórzu było ciemno(To dobrze), ale myślałam o spacerze. W końcu wymyśliłam sobie, że pójdę do Mrocznego Lasu.
-Nic mi się nie stanie-powtarzałam w kółko
-Ale co?-Kira
-Idę do Mrocznego Lasu-powiedziałam
-O, ale extra!-ucieszyła się Kira-Mogę iść z tobą?
-No dobra!-powiedziałam, zachęcając ręką by do mnie podeszłą
Po chwili byliśmy w Mrocznym Lesie.
-Ej? Słyszysz?-zapytałam
-Ale co?-zapytała Kira
Kilka minut później z daleka wyłonili się Wiedźmini!
-Co zrobimy?-zapytałam z uśmiechem
-Eee...nie wiem-odpowiedziałam Kira
W tej chwili wyłonił się z mojego pierścienia mój kochany konik Vant.
-Wsiadaj!-krzyknęłam
Uciekłyśmy i po kilku chwilach byłyśmy już w akademii. Ale co to? Oni są na naszych terenach.
-Nie wołajmy nauczycieli-powiedziała Kira
-Ale dlaczego?-zapytała
-Bo już poszli-powiedziała z ulgą Kira.
<Kira?>

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Od Dan- C.D. Imogen

Nowa uczennica- Nula Athern