Od Andreasa- C.D. Karoliny


-A możesz zadać mi inne pytanie?To jest chyba.........zbyt trudne dla mnie.
K-Nie.Proszę,odpowiedz mi na to pytanie.-powiedziała Karolina słodkim i wręcz dziecinnym tonem.
-Och,dobra.Niech Ci będzie.Tak.Czuję coś nowego.To coś przyjemnego, lecz nie potrafię określić tego słowami........-odpowiedziałem lekko zamyślony.
Nastrój,który czuję jest tak skomplikowany,że sam nie wiem co to jest.
Może to szczęście,a może tylko jakaś kolejna ekstaza spowodowana czymś fajnym dla mnie,która po jakimś czasie przestanie mnie dręczyć?Skąd mam to wiedzieć?!Gdybym pozwolił moim uczuciom chociaż na 1 dzień zawładnąć mną całkowicie,zapewne bym uzyskał odpowiedź,lecz nie wiem czy byłaby dobra,czy zła,chociaż nie sądzę,żeby była zła,lecz raczej dobra,tylko w jakim stopniu.........?
-A ty?-spytałem.
K-Co ja?-spytała lekko zaskoczona Karolina.
-Czy ty też czujesz się tak jak nigdy wcześniej?


{Karolina cd?}

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Od Dan- C.D. Imogen

Nowa uczennica- Nula Athern