Od Arran'a- C.D. Mai


Jeju nowa nie wiedziałem co się tak wszyscy podniecają. Stałem sobie w jak zawsze w kapturze zasłaniającem twarz, oparty o ścianę i obserwowałem, nie było to coś szczególnego nowa jak nowa i tyle. Pociągnąłem nosem by wyczuć jej rasę ale za dużo ludzi. Pomyślałem że ją pośledze poczekam aż będzie sama, lub w mniejszej grupce.
Połaziłem nico za nimi w końcu została sama i od razu wyczułem dobrze znany zapach wampira, delikatny anioła i ludzki. Westchnąłem dziwnie żadko widywałem mieszanki, ciekawe jak smakuje. Ale przepraszam nie jestem taki płytki by ją ugryść. Gdy zaspokoiłem ciekawość zmieniłem się w nietoperza ( może to trochę staroświedzkie ale cóż...) i odleciałem na następną lekcje


< kto tylko chce?>

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Od Dan- C.D. Imogen

Nowa uczennica- Nula Athern