Od Arran'a- C.D. Vendei


- No co ty? Nie każdy, nie które umieją nad sobą panować, wież takie wyjątki. On się pojawia w 4 warunkach.- zacząłem wymieniać na palcach - Kiedy używam czarnej magii, ja bo ten miły by się nie odważył. Kiedy jestem głodny. Kiedy dam mu głos, ale to jest rzadkie bo wiem że wszyscy najbardziej lubią mnie. I w sprawach wyjątkowych, ale tego jeszcze nie wypróbowałem. - powiedziałem zastanawiając się jak by można go wywołać w inny sposób
- A tak to się nie pojawia? sam z siebie? - zapytała
- Raczej nie, chociaż raz mu się zdarzyło - zacząłem się chichrać
- Co? - zapytała patrząc na mnie jak na debila, ale już się do tego spojrzenia przyzwyczaiłem
- Nie nic - już się prawie nie umiałem opanować od śmiechu


< Vendea?>

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Od Dan- C.D. Imogen

Nowa uczennica- Nula Athern