Od Hiukset- C.D. Brayan'a


Opowiedziałam Brayan'owi o sobie, o mojej historii, o tym dlaczego tu trafiłam. Po skończeniu ''opowiastki'', głęboko westchnęłam. Brayan zaczął opowiadać o sobie. W pewnym momencie poczułam ukłucie w klatce piersiowej. Moje oczy zmieniły kolor.
- Uciekaj. - powiedziałam.
- Hiukset wszystko ...
- Biegnij ! Już !
Chłopak zaczął biec. Trzymałam w sobie wilczycę jak najdłużej, nie chciałam go skrzywdzić. Po jakichś dziesięciu minutach wstałam i stanęłam na środku polany. Moje kości zaczęły się łamać. Zęby przemieniały się w szczęki wilka. W pewnym momencie wydałam z siebie stłumiony krzyk. Ból był nie do zniesienia - jak zawsze. Gdy moje kości były już połamane, na male kawałeczki, wyrosła mi szybko sierść. Za kilka sekund stałam już na czterech łapach - jako wilczyca.

<Brayan ? Co zrobiłeś jak dobiegłeś do Akademii ?>

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Od Dan- C.D. Imogen

Nowa uczennica- Nula Athern