Od Brayan'a- C.D. Hiukset

Szedłem przez bibliotekę w stronę Hiukset. W pokoju udalo jej się mnie wykiwać i wymigać od odpowiedzi, ale kiedy trzeba potrafie byc cierpliwy i z determinacją dążyć do celu.
Podsiadłem sie do niej. Nie odezwałem sie ani słowem tylko ja obserwowałem. Wzrok miała utkwiony w książce, ale nieruchome spojrzenie zdradzało, że tylko gra.
Siedzieliśmy tak kilka minut obserwowani przez podejrzliwie zerkającą na nas bibliotekarkę.
-To jak? Będziesz się tak gapił czy wkońcu cos zrobisz?-spytała zniecierpliwiona odkładajac ksiażkę.
-Wlaśnie osiągnąlem to co chciałem-powiedziałem z szerokim uśmiechem.
-Oh..
-Oczywiście to tylko niewielka część tego, ale dobre i to.
-Zapomnijmy o tym.
-Mogę zapomnieć, ale tylko pod jednym warunkiem-oznajmiłem.
Uniosla pytajaco brew.
-Musisz mi to jakos wynagrodzic.
<Hiukset?>

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Od Dan- C.D. Imogen

Nowa uczennica- Nula Athern