Od Imogen- C.D. Soul'a

Siedziałam w atlance obserwując gwiazdy, gdy niedaleko mnie wylądował niewielki ptak. Sokół.
Gdy się do mnie zbliżył wyciągnełam rękę. Nie odsunął się jak się spodziewałam. Opusciłam dłoń na jego opierzony łebek.. Po chwili sokoł znikł, a przede mna stał ciemnowłosy chłopak.
Krzyknełam cicho, ale uśmiech nie znikł mi z twarzy. Teraz był jednak nieco wymuszony i wywołany zmieszaniem.
-Hm..Cześć-powiedziałam.
-Cześć. Przepraszam, jeśli cię przestraszyłem.
-Nic się nie stało-zapewniłam.
-Nazywał sie Soul.
-Imogen. Jesteś nowy, prawda?
-Tak. Niedawno przyjechałem.
-Jesteś..Upadłym Aniołem, prawda?
Wykrzywił twarz w grymasie, który ledwo przypominal uśmiech." Ocho"-pomyślałam.-"Chyba trafiłam w czuły punkt".
Zanim zdążyłam się odezwać i przeprosić za brak taktu, powiedział:
-Aż tak to widać?
-Nie, ale ja też jestem Upadłą i z niewiadomych przyczyn potrafię niemal bezbłędnie określać rasy. Myslałam, że każdy Upadł Anioł to potrafi- dodałam z nieśmiałym, niemal przepraszajacym uśmiechem.
-Każdy popełnia błędy.
-Taak. Tylko niektóży większe od innych.

<Soul?>

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Od Dan- C.D. Imogen

Nowa uczennica- Nula Athern