Od Hiukset- C.D. Nuali


- Tak, mój. - warknęłam.
- Em... To my... my będziemy razem mieszkać. - uśmiechnęła się.
Popatrzyłam na nią, spod laptopa.
- Zmiennokształtna ? - rzuciłam.
- Blisko. Forna Animalia. To bard... - nie dokończyła.
- Wiem. Nie jestem głupia. - zdjęłam słuchawki i odłożyłam słuchawki - Jestem Hiukset. Jak już musimy z sobą mieszkać, to muszę cię lepiej poznać.
- Ja jestem Nuali.
- Świetnie, tyle mi wystarczy. - uśmiechnęłam się sztucznie - Tam jest twoje biurko, tam szafa, a tam łóżko. Łazienka jest tam. - wskazałam na drewniane drzwi - Umywalka po prawej jest twoja. Możesz wszystkiego używać, możesz wszystko układać, przewracać. Tylko jeśli tkniesz coś mojego to zabiję. - uśmiechnęłam się łobuzersko - Lwica ? Gepard ? Pantera ? Tygrys ? Wilk ?
Dostałam SMS'a od Brayana. Uśmiechnęłam się do telefonu i odpisałam. Znów popatrzyłam na dziewczynę.

<Nuali ?>

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Od Dan- C.D. Imogen

Nowa uczennica- Nula Athern