Od Andreas'a C.D Karoliny

Bez wątpienia była to jedna z 'niezwykłych' nocy z mego życia. Wiem, że może zbytnio się w to wciągam, ale nie umiem inaczej. W ogóle czuję się, jakby Karolina rzuciła na mnie urok, bądź zmieniła karty mego lody, bym spotkał ją. Tak czy inaczej nie obchodzi mnie to. Ważniejsze jest to, że jest tu ze mną i to, że...........kocham ją..........!
*Rano............*
 Nie wiem, o której godzinie się obudziłem, lecz pamiętam, że słońce wdzierające się przez okno rozjaśniło powoli pokój coraz bardziej i bardziej, aż przepędziło całą będącą w nim ciemność do kątów i innych zakamarków. Nasze ciuchy były porozrzucane prawie wszędzie, a pozbierać ich nie miał kto oczywiście. Jak zwykle piękna Karolina spała kurczowo we mnie taka..............naga,..............wręcz nienaganna..........
 Delikatnym gestem osunąłem na bok wszystkie kosmyki włosów z jej twarzy, a zwłaszcza oczu. Patrzyłem, jak na jej ustach powoli promienieje lekki uśmiech, a na policzkach rozjaśnia się delikatny rumieniec, gdy się budzi. Wygląda wtedy tak............uroczo.......

{Karolina cd?}

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Od Dan- C.D. Imogen

Nowa uczennica- Nula Athern