O Felix'a d.c. Rose

Szliśmy powoli lasem, raczej nie odzywając się do siebie za często. Po jakimś czasie usłyszałem szelest. Mogła być to wiewiórka lub coś innego, ale ja i tak się zatrzymałem. Rose zatrzymała się 2 metry po mnie. Po paru minutach ruszyłem na nią biegiem, złapałem i odskoczyłem z nią. Tam gdzie staliśmy przed chwilą nastąpił wybuch. Po czym można było usłyszeć pomruki niezadowolenia i karcący głos. Nie puszczając jej rozłożyłem skrzydła i wzbiłem się w powietrze. Gdy zerknąłem przez ramie zobaczyłem mnóstwo aniołów.
- Super - mruknąłem pod nosem
Zatrzymałem się nagle i dwaj wali w drzewa.Dwaj uderzyli zostało dziesięciu - stwierdziłem w myślach 
Zacząłem lecieć w górę, chwile później będąc wysoko nad lasem.
- Puść mnie - powiedziała
- Nie - odpowiedziałem poważnie
- Ale ci tylko przeszkadzam - powiedziała
- Nie, jesteś lekka jak piórko - powiedziałem
Zanurkowałem przelatując koło nich. Zrobili to samo i trzech uderzyło w ziemię.Zostało siedmiu - liczyłem w myślach. Puściłem Rose jedną ręką i zacząłem w nich posyłać ciemną energię, skumulowane w kule. 4 dostało. Zostało trzech - komentowałem dalej w myślach. Nagle poczułem jak coś zaciska mi się na kostce, a potem zacząłem wirować i spadać. Schowałem Rose pod skrzydłami, kiedy uderzaliśmy o kolejne gałęzie. Po czym był upadek, bolesny, twardy, o ziemię. Szybko jednak po tym zorientowałem się w sytuacji i od turlałem z nią z zarośla.
- Mogłeś mnie puścić - powiedziała
- Nie, nie mogłem - odparłem - zostań tu
Wyszedłem z zarośli i zmieniłem się w archanioła, od razu wyczarowałem kosę.
Od razu mnie zauważyli, dwaj ruszyli na mnie szarżą i szybko pożegnali się z głowami. Ostatni od początku wydawał mi się dziwny i nie myliłem się, zmienił się w archanioła i zaczął mnie atakować mieczem. Szybko odpychałem kolejne ciosy kosą. W końcu przewróciłem go i przywarłem do ziemi, kiedy już brałem zamach by go zabić on teleportował się z tam tond. Zmieniłem się w człowieka.

< Rose?>

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Od Dan- C.D. Imogen

Nowa uczennica- Nula Athern