Od Rose d.c. Felix'a

- Różyczka...Ładne Imię - Na Twarzy chłopaka pojawił się szatński uśmieszek.
- Z deczka Staroświeckie .
- Co z Tego ? - spytał zdziwiony.
- Stare jak ja .
- A ile masz lat ?
- W tym Roku Styknęło 364..- Odpowiedziałam po krótkim zamyśleniu.
- ee.. To nie tak dużo..-Chłopak machnął ręką po czym dodał - Mam Trochę więcej.
Mruknęłam pod nosem po czym się przeciągnęłam.Zapuściłam się gdzieś głęboko w głowę.
To co " usłyszałam " było dość dziwnie. Odsunęłam się od chłopaka na co on zareagował pytaniem.
- Telepata ?- Po tych słowach skrzywił się .
- Ta, Spoko nie jesteś pierwszy który tak myśli ..
- Ja myślę tak przy prawie każdej, więc zdziwienia nie ma - wzruszył ramionami.
- Niezbyt mnie to obchodzi - Zrobiłam to samo i ziewnęłam.
- No widzę właśnie - Felix zrobił kwaśną minę .
- Idziemy się przejść .?- Spytał po dłuższej chwili milczenia .
- Spoko , tylko gdzie ..? .
- Może do lasu ? - Chłopak uśmiechnął się i podniósł się z ziemi.
- Dobra .- Wstałam po nim i ruszyliśmy w tamtą stronę .

( Felix ? Napisze, Napiszę )

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Od Dan- C.D. Imogen

Nowa uczennica- Nula Athern