Od Ichigo

Siedziałem sobie na dziedzińcu. Było pochmurno, ale nie padało jeszcze. Po chwili moja Odznaka Zastępczego Shinigami zapikała."Pusty(Hollow)..." .Zerwałem się i przyłożyłem ją do torsu zamieniając się w Shinigami. W tej postaci mogły zobaczyć mnie tylko osoby, które mają w sobie chociaż trochę Energii Duchowej. Nie wyczuwałem tutaj żadnej, oprócz tej Pustego, więc nikt mnie chyba nie widział. Pobiegłem w kierunku Hollow'a. Znalazłem na jakiejś łące. Niedaleko niego była dziewczynka Plus. Potwór się do niej powoli zbliżał. Pobiegłem w jego kierunku, skoczyłem, jednym ruchem przeciąłem mieczem jego maskę i zniknął raz na zawsze. Podszedłem do dziewczynki. Siedziała przestraszona i skulona pod drzewem.
-Nie masz się już czego bać. Nic Ci nie zrobi-Powiedziałem do niej i uklęknąłem, żeby się z nią zrównać wzrostem.
Przyłożyłem koniec rękojeści do jej czoła.
-Odejdź już do Społeczności Dusz-Uśmiechnąłem się lekko, a ona zniknęła.
Odwiesiłem miecz na plecy i wróciłem do Akademii. Poszedłem na dziedziniec i zobaczyłem, że moje ciało, jak leżało na ławce, tak leży. Zamieniłem się w człowieka i schowałem odznakę do kieszeni. Postanowiłem się przejść nad jezioro. Jak tam już doszedłem, to zobaczyłem białowłosą dziewczynę siedzącą na mostku. Podszedłem do niej.
-Można się dosiąść?

<Rose? >

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Od Dan- C.D. Imogen

Nowa uczennica- Nula Athern