Od Dan d.c. Shinu

Weszłam do sali.
- Shinu? A ty co tutaj robisz ? - trochę się zdziwiłam bo sala powinna być pusta.
- Mógłbym cię spytać o to samo - usłyszałam w odpowiedzi.
- No mógłbyś ale nie spytałeś - stwierdziłam filozoficznie
- Nudę się - burknął - a więc co ty tutaj robisz?
Podeszłam do biurka i zaczęłam przekładać rzeczy na wierzchu.
- Szukam mojej książki, położyłam ją tu rano... chyba - przyjrzał mi się krytycznie.
- Chyba?? - westchnął - nie widziałem tu książki, ale jak wyglądała
- Mała i stara oprawiona w czerwoną skórę - pokręcił przecząco głową.
- Nie widziałem - Kiwnęłam głową pokazując że zrozumiałam, poprzerzucałam jeszcze trochę papierów. Jestem ciekawa czy roztrzepany nauczycie zwróci uwagę na bałagan. pewnie nie
- Widzę - Shinu wstał z parapetu i podszedł do biurka, wyciął z pod niego mały tomik oprawiony w barwioną na czerwono skórę.
- To ona... no prawię - otworzyłam ją , brakowało połowy kartek.

( Shinu )

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Od Dan- C.D. Imogen

Nowa uczennica- Nula Athern