Od Felix'a d.c. Mai

- Zawsze można usunąć pamięć - stwierdziłem w miarę poważny
- Co? - zdziwiła się
- Znaczy..., nie do końca, ale można wspomnienia zesłać do podświadomości.... - powiedziałem
- Chyba tak robię - wzruszyła ramionami
- Ty to robisz podświadomie, a można to zrobić na zachciankę, tylko trzeba umieć - odpowiedziałem
Zamyślony patrzałem w niego, nagle się wzdrygnąłem.
- Sorka, jak się zamyślę to czasem filozofuje - skrzywiłem się
Po chwili doszliśmy do jeziora, siadłem na pomoście.
- Wiesz jak to zrobić? - zapytała cicho, ale wyraźnie i dość słyszalnie
- Wiem - kiwnąłem głową - Używam tego średnio raz na tydzień, z resztą mniejsza, wiesz, że podobno tu są syreny?
Popatrzyła na mnie widocznie niezadowolona ze zmiany tematu, ale odpowiedziała.
- Coś słyszałam, ale nie wiem czy to prawda....
- Prawda, wychodzą wieczorem. Nie najgorzej śpiewają, ale hipnoza silna. Jesteś dziewczyną więc dla ciebie to byłby pewnie straszy jazgot - stwierdziłem
- Niezbyt znam się na...., innych rasach więc nie wiem - wzruszyła ramionami
- Mhm..., to najtrudniej się studiuje, bo trzeba wszystkie zachowania, zwyczaje znać... - stwierdziłem

< Mai?>

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Od Dan- C.D. Imogen

Nowa uczennica- Nula Athern