Nowa uczennica- Ciri Wolf




Imię: Ciri
Nazwisko: Wolf
Wiek: 17 lat
Płeć: Kobieta
Rasa: Wierama (Wieram/Wierama to coś jak Wiedźmin, ale nie groźny i waleczny. Zachowuje się jak czarodziej, ale nie interesuje go zbytnio magia.
Charakter: Miła, odpowiedzialna, potrafi obronić każdego w razie niebezpieczeństwa
Moce: Wytwarzanie pola ochronnego, władanie wilkami, czytanie w myślach, umie ochronić się przed mocami innej osoby, np. Jeżeli ktoś chce jej coś przeczytać w myślach to nie może
Hobby: Uwielbia szermierkę. Opieka nad wilkami i zajmowanie się Jordaną
Ulubiony przedmiot: Szermierka
Znienawidzony przedmiot: Zielarstwo
Historia: Urodziłam się w Anglii. Dorastałam w towarzystwie wilczycy Jordany i rodziny. W wieku 10 lat wysłali mnie na obóz szermierski. Niestety nie zobyłam szabli, ale miecz. Moja rodzina była ze mnie bardzo dumna.
Rodzina: Ojciec Martin, Matka Rose i młodsza siostra Jovelin
Podoba mi się: Trochę podoba mi się Jack
Partner: szuka
Przyjaciele: Jack, Vanti. Myśli, że raczej nikt nie polubi dziewczyny o innym zachowaniu ale podobnym wyglądzie do wiedźminki. Myśli, że patrzą tylko na wygląd.
Wrogowie:
Upomnienia: 0
Inne zdjęcia:
Właściciel: Flater szaj

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Od Dan- C.D. Imogen

Nowa uczennica- Nula Athern