Od Brayan'a- C.D. Hiukset

-Muszę, sie przyznać- nie mam pojęcia co robisz.
Uśmiechneła się z wyszszością.
-W takim razie na poznanie efektów będziesz musiał chwilę poczekać.
-Jeśli nie wiem co robisz to jak mam ci pomóc?
-Nie musisz. Jak widzisz świetnie sobie radzę.
Rozsiadłem się na krześle i przyglądałem się pracy Hiukset. Była pochłonięta pracą; chodziła od jednej szafki do drugiej "łowiąc " przyprawy. Wzieła kilka zwykłych i popularnych ziół, takich jak majeranek, ale kilku nie potrafiłem rozpoznać- ani po wyglądzie, ani po zapachu.
Po kilku minutach wszystko wyłożyła na tależ a na wieżch polała sos. 
Postawiła to prze de mną. 
-Co to jest?- spytałem zaintrygowany.Wyciągnołem rękę do dania, ale Hiukset powstrzymała mnie.
-To się je sztućcami-pouczyła.
-Aha...Ale co to jest?
<Hiukset?>

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Od Dan- C.D. Imogen

Nowa uczennica- Nula Athern