Od Arrana- C.D. Dan


- Nudziłem sie więc przyszedłęm pospacerować - powiedziałem z lekkim uśmiechem - Ładnie tu...
- Wiem, lubie tu przychodzić - uśmiechneła się do siebie
Usiadłem pod drzewem na którym siedziała.
- Jakie masz moce? - spytała co mnie zdziwiło, bo kogo to obchodzi? Podszedłem do wody i zrobiłem kwiatka .
- Proszę - podałem jej
- A więc magia wody - wzieła go na chwilę, ale później wyrzuciła - Coś jeszcze?
Otworzyłem teleport i przeszedłem przez niego, znalazłem ładnego kwiatka i podniosłem go telekinezą
http://www.obiektywni.pl/upload/real/2/5118_344702.jpg
- teleportacja, telekineza - zaczęło się jej to podobac. Tupnąłem nogą i z ziemi wyrusł fotel z kamienia .
- Pozwoli że sobie usiąde?
- Jak skończysz
- Okej, to jeszcze zmiana kształtów, super szybkość, latanie i czarna magia, a i..., żuć we mnie sztyletem
- ale...
- Nic mi nie będzie
- Skoro tak mówisz - rzuciła, nóż przeze mnie przeleciał - ale fajne
- Wiem
- A pokaż zmiane kształtów, zmień się w kota - popatrzałem na nią krzywo, ale zmieniłem się w kota.
- Chodź tu kici, kici - zeszła z drzewa, a ja z zażenowaniem podszedłem. Wizięła mnie na ręce i zaczęła głaskać.
- Możesz przestać?
- Nie - wziąłem głęboki wdech i czekałem aż mnie puści.

< Dan?>

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Od Dan- C.D. Imogen

Nowa uczennica- Nula Athern