Od Vanti-Smutek


Nie będę dłużej pomagać w "Krainie Elfów". Jeszcze uznają mnie za świra w czapce Smerfa! Wolę pobyć trochę sama lub porozmawiać z ludźmi z Akademii. Przyznam, że Jack mi się trochę podoba, ale nie jest w moim stylu. Jak by to powiedzieć?-Jest za bardzo śmiały i szalony!
Nawet polubiłam Katarinę. Jest miła i pomocna, ale trochę nieśmiała.
Poszłam dzisiaj z Jack'iem i Katariną na spacer do lasu. Jack patrzył na moją przyjaciółkę jak by miał ją za chwilę zabić, a ona jak zaczarowana patrzyła na niego co chwilę.
-Dobra!-powiedziałam-Przestańcie!Czy przyjaciele się tak zachowują?
-O Vanti!-powiedział ironicznie Jack-Ona moją przyjaciółką nie jest, ale ty przeciwnie.
-Ej!Myślałam, że mnie lubisz!-powiedziała oburzona Katarina
-To źle myślałaś!-powiedział do niej złośliwie Jack
-O przestańcie!-wrzasnęłam zezłoszczona

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Od Dan- C.D. Imogen

Nowa uczennica- Nula Athern