Od Brayan'a- C.D. Hiukset

Siedziałem jeszcze przez chwilę ze spuszczona głową rozważając to co powiedziała, ten pocałunek, swoje uczucia...
W końcu zerwałem się z ławki i popędziłem w ślad za nią. Skierowała się w strone jeziora, więc pobiegłem tam najkrótszą drogą.
-Hiukset!-zawołałem , gdy ją zobaczyłem.
Dziewczyna siedziała na pomoście. Wpatrywała się w horyzont; miała zamyślony wzrok.
-To nie prawda, że pocałowałem cię z litości. Również wierzę w to co mówiłas o przypadku i o miłości. I chyba się w tobie zakochałem.-Powiedziałem to wszystko na jednym oddechu, tak, że pod koniec mojej tyrady aż zakręciło mi się w głowie.
Hiukset patrzyła sie na mnie z szeroko otwartymi oczami. Jej rude włosy targał lekki wiatr. Znów naszedł mnie podziw nad jej urodą.
Milczała.
W końcu nie wytrzymałem i z rozpaczą w głosie poprosiłem:
-Powiesz coś w reszcie?
<Hiukset??>

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Od Dan- C.D. Imogen

Nowa uczennica- Nula Athern