Od Hiukset- C.D. Kiry


Zamyśliłam się. Kira była w strasznej sytuacji ! Nagle wpadłam na pewien pomysł. Podskoczyłam i stanęłam na równych nogach.
- Mam pewien pomysł ! - Kira otworzyla leniwie jedno oko - Kiedyś czytałam książkę o Demonach. Tam było napisane... Poczekaj zaraz wrócę.
Pobiegłam do biblioteki. Poprosilam bibliotekarkę o książkę pt. " Demony - ich słabe i mocne strony ". Dalej puściłam się biegiem do Kiry. Gdy byłam już kolo niej, usiadłam. Zaczęłam kartkować knigę.
- Mam ! - krzyknęłam z triumfem i zaczełam czytać :
" Jedną z przydatnych mocy demona, jest porozumiewanie się przez myśli - telepatia - z innym demonem. Taką więź potrafią nawiązać demony, bardzo sile fizycznie i psychicznie. Aby to wykonać należy się skupić i wypowiedzieć słowo "Akno"".
Skończyłam czytać dany fragment.
- Może nawiążesz tą więź z krórymś bratem ? Lub ojcem.
Czekałam na reakcje.

<Kira?>

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Od Dan- C.D. Imogen

Nowa uczennica- Nula Athern