Od Hiukset- C.D. Kiry


Wyłapywałam każde słowo z opowiesśi. Ta dziewczyna miała bardzo ciekawą historię, czasami tajemniczą. Chociaż była bardzo krótka, bardzo odzwierciedlała Kirę.
- Mam nadzieje, że kiedyś poznasz swoich braci. Córka szatana ? Jakoś po tobie nie widać. To raczej mnie starsze panie z mojego miasta wyklinały i nazywały wysłanniczką szatana. Sprawka wyglądu i gustu muzycznego. Ale jeśli to prawda, że szatan stworzył metal to ma doskonały gust, mówię ci. Ah, po co ja tyle paplam. Teraz ja opowiem ci moje życie w prostym streszczeniu. - uśmiechnęłam się - Em... Na początku to powiem, że miałam brata bliźniaka, który został zabity przez wampiry trzy lata temu. Przed jego śmiercią byliśmy nierozłączni, buntowniczy, wdawaliśmy się w bójki. Jednak po tym wydarzeniu... Jakby ktoś wydarł mi serce. Do tej pory go nie mam. A trafiłam tu z powodu jednego, małego zabójstwa. Ale usprawiedliwiam się tym, że ten facet szlajał sie po lesie w czasie pełni. Do tego zabil i zgwałcił 10 dziewczyn. Należało mu się. Tak, więc to jest moja historia.
Rozciągnęłam się i uśmiechnęłam do Kiry.

<Kira?>

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Od Dan- C.D. Imogen

Nowa uczennica- Nula Athern