Od Kiry- C.D. Hiukset


[...]
Odwzajemniłam uśmiech. Nie wiem czemu, ale ta dziewczyna sprawiała wrażenie, że mogę jej wszystko powiedzieć, a ona tego nie wykorzysta przeciw mnie. Współczułam jej z powodu brata. Rozumiałam, że musi ona odczuwać wielki żal do wampirów. Sama na jej miejscu chciałabym się na nich zemścić i chyba bym im czegoś takiego nie wybaczyła.
- Przykro mi z powodu twojego brata...Temu facetowi faktycznie się należało, więc nie rozumiem czemu ty zostałaś ukarana. - powiedziałam
Hiukset wzruszyła ramionami. Położyłam się na trawie, kładać dłonie pod głowę.
- A co do tego mojego pokrewieństwa z Szatanem to tak jak już mówiłam, tyko plotki. Nie wiem jak to sprawdzić. Wiem tyle co mówili mi zastępczy rodzice...
[Hiukset?]

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Od Dan- C.D. Imogen

Nowa uczennica- Nula Athern