Od Riley


No... W tej Akademii jest nudno. Zwyczajna, szara szkoła. Chyba zanudzę się tu na śmierć. Widziałam już okolice. Lekcje miałam jutro. Mhm. Chyba nie przeżyję tej nudy... A gitarę mi zabrali. Rozumiecie, zabrali! Jak ja mam bez niej żyć!? Ale mi powiedzieli, że jutro mi ją oddadzą. Szłam tak sobie po korytarzu, w ogóle nie patrząc przed siebie, myśląc tylko o gitarze. Wpadłam na kogoś.
- Uważaj!- krzyknęłam zła- Jak ty chodzisz!?- powiedziałam z odrazą.
Okazało się, że to był jakiś chłopak. Ładny chłopak. Mhm... Pora na atak.
- Przepraszam- uśmiechnęłam się niewinnie- To przez stres. Dziś mój pierwszy dzień- powiedziałam, patrząc mu w oczy.- Jestem Riley, a ty?
- Jestem...
[ Jakiś chłopak dokończy?]

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Od Dan- C.D. Imogen

Nowa uczennica- Nula Athern