Od Kiry- C.D. Hiukset


[...]
- Hmm...a więc moim ojcem był pewien bardzo potężny demon, niektórzy twierdzą, że nasza rodzina jest w prostej linii spokrewniona z Szatanem. Inni nawet twierdzą, że to on jest moim ojcem...Moja matka zmarła zaraz po porodzie i zostałam adoptowana. Podobno mam dwóch braci i jestem mieszanką wybuchową ich obu. Niestety nie miałam okazji ich poznać...Przez 16 lat mieszkałam u rodziny zastępczej, ale oni nie mogli już sobie dać ze mną rady, więc wysłali mnie tutaj. To tyle z mojej skróconej historii. Mogę ci jeszcze powiedzieć, że to co teraz widzisz to nie jest moje prawdziwe ciało. Tak naprawdę to wyglądam inaczej. - wyrzuciłam to wszystko z siebie nawet nie przemyślając poszczególnych zdań.
[Hiukset?]

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Od Dan- C.D. Imogen

Nowa uczennica- Nula Athern