Od Mistake


Stanęłam przed budynkiem ADL. Był ogromny! Nawet nie zwróciłam uwagi na to że jest ciemny i ponury. Weszłam do budynku i cały czas próbowałam się przemknąć niezauważona. Po kilku minutach trafiłam do swojego pokoju.
''Teraz, zacznę nowe i lepsze życie!'' Pomyślałam ''Nie,nie kogo ja oszukuje?''
Weszłam do niego i rozpakowałam się. Po chwili padłam na łóżko. Myślałam o wszystkim tylko nie o tym że każdy może mnie teraz w śnie zabić
*Rano*
Wstałam i ubrałam się w moją czerwoną sukienkę. Wyszłam z pokoju i przemknęłam się na pierwszą lekcję - Sztuki Walki. Byłam całkiem dobra. Nawet wygrałam z kilkoma uczniami. Druga to łucznictwo. Też dobrze sobie radziłam. Ani razu nie spudłowałam. Następnie zielarstwo. Wszystko źle. Tak samo było w językach starożytnych, sztuce ,wiedzy tajemnej i w wiedzy o przyszłości. Za to życie wśród ludzi mi szło wyśmienicie. W końcu się wychowałam wśród ludzi. Na końcu była szermierka. Ona szła mi najlepiej i wszystkich pokonywałam. Po lekcjach wybrałam się nad jezioro. Usiadłam na końcu mola i oparłam się o słup. Nagle coś usłyszałam. Odwróciłam się i zobaczyłam...

(Ktoś dokończy?)

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Od Dan- C.D. Imogen

Nowa uczennica- Nula Athern