Od Charlesa- C.D. Kiry

[...]

- Czy nie doceniłem? Stary elf zawsze doceni przeciwnika - zaśmiałem się.
- Dlaczego ciągle powtarzasz 'stary elf'? - spytała dziewczyna.
- Ponieważ... W rzeczywistości mam 913 lat. Skończę w marcu - powiedziałem, rozbrajająco szczerze. Kira była zaskoczona.
- 913? Jak to?
- Jestem elfem. Synem króla - roześmiałem się. Widziałem, jak Kira także promienieje. Mi samemu uśmiech nie schodził z twarzy. Kira szukała wzrokiem katany, lecz nie mogła jej znaleźć. Zmartwiła się.
- Widziałeś moją katanę?
Na jej słowa wyciągnąłem zza pleców jej broń.
- Tego szukasz? - spytałem szelmowsko.
- Tak - zarumieniła się. Odgarnęła niedbale włosy. W ciągu ułamka sekundy znalazłem się za nią. W dłoni trzymałem drewniany grzebień. Zacząłem czesać Kirę, zaplatając misterny kok.
(Kiro?)

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Od Dan- C.D. Imogen

Nowa uczennica- Nula Athern